ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Άρνηση/ Γενικοί όροι


ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΗΣ ΜΕΣΩ  SITE - www.fisikamallia.gr


ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

Αρθ. 1. Εφαρμογή των παρόντων όρων. Σύμβαση/Συμφωνία
(1) Η πρόσβαση και η χρήση του  site καταστήματος υπόκειται σε αυτούς τους Όρους και την ισχύουσα νομοθεσία.
(2) Με την πρόσβαση στην ιστοσελίδα, ο χρήστης συμφωνεί σιωπηρά με αυτούς τους όρους και προϋποθέσεις. Πριν ξεκινήσει τη χρήση του site, ο Χρήστης θα πρέπει να είναι εξοικειωμένος με αυτούς τους όρους και αν δεν συμφωνούν μ΄ αυτους, να μην χρησιμοποιεί το site κατάστημας.
Αρθ. 2. Γενικά χαρακτηριστικά
E-SHOP στο πλαίσιο της παρούσας σύμβασης είναι ηλεκτρονική πλατφόρμα του Διαδικτύου, που διατίθεται στη διεύθυνση http://europehairs.com/ , μέσω του οποίου οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να συμφωνίζουν πώληση και παράδοση των προσφερόμενων προϊόντων από E-SHOP, συμπεριλαμβανομένων των εξής:
α) την πραγματοποίηση εγγραφής και δημιουργίας προφίλ για την προβολή το online κατάστημα και τη χρήση των πρόσθετων υπηρεσιών για την παροχή των πληροφοριών΄
β) να διενεργεί ηλεκτρονικές δηλώσεις σε σχέση με τη σύναψη ή την εκτέλεση της σύμβασης με την σελίδα διασύνδεση e-shop, προσβάσιμη στο διαδίκτυο
γ) να συνάψουν συμβάσεις για την πώληση και την παράδοση των προϊόντων που προσφέρονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα’
δ) να διενεργούν πληρωμές σε σχέση με τις συμβάσεις με ηλεκτρονικά καταστήματα, σύμφωνα με τα μέσα πληρωμής που διατηρούνται σε ηλεκτρονικά καταστήματα’
ε) να λαμβάνουν πληροφορίες για τα νέα προϊόντα που προσφέρονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα΄
στ) να επανεξετάσει τα χαρακτηριστικά των προϊόντων, τις τιμές και τους όρους παράδοσης τους’
ζ) να ενημερώνονται για τα δικαιώματα βάσει του νόμου’
η) να αποσταλούν στις εγκαταστάσεις των τρίτων - οι πάροχοι των υπηρεσιών της κοινωνίας της πληροφορίας, όπως οι εταιρείες ταχυμεταφορών και τα πιστωτικά ιδρύματα’
i) να αλληλογράφουν  με προμηθευτή σε σχέση με την εκτέλεση των συμβάσεων.

Αρθ. 3. on-line πληροφορίες σχετικά με τα εμπορεύματα
(1) Ο Προμηθεύτης καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την εξασφάλιση της ακρίβειας των πληροφοριών που παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα της. Ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη τις πιθανές λάθη των πληροφοριών, ο προμηθεύτης δηλώνει ότι η εικόνα των προϊόντων είναι κατατοπιστική ή προϊόντα που παρέχονται ενδέχεται να διαφέρουν από τις εικόνες με οποιονδήποτε τρόπο λόγω της αλλαγής των χαρακτηριστικών του σχεδίου χωρίς προειδοποίηση από τους παραγωγούς.
(2) Μερικά από τα χαρακτηριστικά ή τις τιμές των προϊόντων που παρουσιάζονται σε ηλεκτρονικά καταστήματα μπορούν να αλλάξουν από τον Προμηθευτή χωρίς προειδοποίηση. Αλλαγές στο παρόν παράγραφο δεν θίγουν τις υφιστάμενες συμβάσεις για την πώληση- αγορά.
(3) Λόγω χώρου και συνεκτικής δομής των πληροφοριών, μερικές φορές οι περιγραφές των προϊόντων μπορεί να είναι ατελής, αλλά  ο ΠΑΡΟΧΟΣ λάβει όλα φροντίδα για να παρέχει τις πιο σχετικές και περιεκτικές πληροφορίες.

Αρθ. 4. Μέσα πληρωμών. Προσφορές και ειδικές προσφορές
(1) Όλες οι τιμές είναι σε ευρώ Βουλγαρίας.
(2) Προσφορές και ειδικές προσφορές ισχύουν σε όρους που καθορίζονται από αυτές, όπως η εξάντληση των αποθεμάτων έως την ημερομηνία κατά την παραγγελία άλλων αγαθών ή υπερβαίνει τη καθορισμένη συνολική αξία της σύμβασης και τους άλλους.
(3) κουπόνια που παρέχονται από τον προμηθευτή, ισχύουν για τις συνθήκες που αναφέρονται σε αυτά. Η επιστροφή σε μετρητά αποκλείεται.
 
Αρθ. 5. Τρόποι παραγγελίας, τιμές και πληρωμή. Διανομή/ Παράδοση
(1) Ο χρήστης θα καταβάλλει την πληρωμή του προμηθευτή για εμπορεύματα που έχουν παραδοθεί. Η αμοιβή ανέρχεται στην τιμή που δηλώνεται από τον προμηθευτή του e-shop στο Διαδίκτυο κατά τη στιγμή της σύναψης της σύμβασης, συμπεριλαμβανομένης μέσω τηλεφώνου. Οι τιμές περιλαμβάνουν όλους τους φόρους, αλλά όχι τα πρόσθετα έξοδα μεταφοράς, παράδοσης και των ταχυδρομικών τελών, για τα  οποία ισχύει το επόμενο παράγραφο.
(2) Το κόστος της παράδοσης καθορίζεται χωριστά από την τιμή των αγαθών και θα πρέπει να καταβληθεί σε μετρητά στον εργαζόμενο της εταιρείας ταχυμεταφορών. Το κόστος της παράδοσης αναφέρεται στην περιγραφή του κάθε στοιχείου και να προσθέσει την αξία της παραγγελίας κατά τη σύναψη της σύμβασης.
(3) Ο τρόπος πληρωμής προσφέρθηκε να πληρώσει σε μετρητά. Η Πληρωμή των προϊόντων και της παράδοσης στο προηγούμενο παράγραφο διενεργούνται ταυτόχρονα, έναν υπάλληλο της εταιρείας ταχυμεταφορών κατά τη στιγμή της παράδοσης.

ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ / Ε- SHOP
Αρθ. 6. Εγγραφή
(1) Για να χρησιμοποιήσει ηλεκτρονικά καταστήματα για τις συμβάσεις πώλησης αγαθών μέσω interface του, ο χρήστης πρέπει να εισαγάγει επιλεγμένο όνομα και τον κωδικό πρόσβασης για απομακρυσμένη πρόσβαση.

(2) Το όνομα και τον κωδικό πρόσβασης για απομακρυσμένη πρόσβαση καθορίζεται από το χρήστη, με την καταχώρηση σε ηλεκτρονική μορφή στην ιστοσελίδα του προμηθευτή.
(3) Κάνοντας κλικ στο "Αγορά" ο ΧΡΗΣΤΗΣ δηλώνει ότι είναι εξοικειωμένος με αυτούς τους Όρους και Προϋποθέσεις, συμφωνεί με το περιεχόμενό τους και ανεπιφύλακτα αναλαμβάνει να τα διατηρεί.
(4) Ο Προμηθεύτης επιβεβαιώνει την εγγραφή του χρήστη με την αποστολή e-mail αυτόματα στο χρήστη, στης ηλεκτρονική διεύθυνση στην οποία οι πληροφορίες αποστέλλονται για να ενεργοποιήσει την εγγραφή. Ο Προμηθεύτης δεν ευθύνεται για ανακριβά στοιχεία στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που καθορίζεται από το χρήστη.
(5) Κατά την εγγραφή ο χρήστης είναι υποχρεωμένος να παρέχει ακριβές και έγκαιρα στοιχεία. Ο Χρήστης  ενημερώσει έγκαιρα τα στοιχεία που αναφέρονται στην καταχώρισή του σε περίπτωση αλλαγής.

Αρθ. 7. Οι παραγγελίες μέσω του Διαδικτύου
(1) Η σύμβαση πώλησης των αγαθών που συνάπτονται μετά από διεκδίκηση της από το ΧΡΗΣΤΗ μέσω της διασύνδεσης του Παρόχου ενεργοποιώντας το κουμπί "Παραγγελία με υποχρέωση να πληρώσει" από τη στιγμή της παραλαβής της αίτησης από τον προμηθευτή.
(2) Ο προμηθευτής παραδίδει τα αγαθά στη διεύθυνση που καθορίζεται από το Δικαιούχο και δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση τα δεδομένα που καθορίζονται από το χρήστη είναι ψευδείς ή παραπλανητικές.

εξυπηρέτηση πελατών

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ
Αρθ. 8. Ειδικά όρια  με τις τηλεφωνικές παραγγελίες
(1) Στην περίπτωση της παρ. 1 αν ο χρήστης δεν είναι καταναλωτής, σύμφωνα με την § 13, παρ. 1 της ΣΕΣ, η σύμβαση πώλησης συνάπτεται αμέσως, εκτός αν τα μέρη συμφωνήσουν διαφορετικά.
(2) Οι όροι και οι προϋποθέσεις αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της σύμβασης.

Αρθ. 9. Χαρακτηριστικά προκειμένου παραγγελλίων μέσω τηλεφώνου
1. Το δικαίωμα του καταναλωτή/χρήστη να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης εντός 14 ημερών από την αποδοχή των προϊόντων από τον καταναλωτή ή τρίτο μέρος πλην του μεταφορέα και υποδειχθών από τον καταναλωτή, και να ενημερώσει τον Πάροχο/Προμηθευτη, να δήλωσει μέσω του τηλεφώνου σχετικά με την απόφαση να καταγγείλει τη σύμβαση. Ο χρήστης  ενημερώνεται  ότι οι εργαζόμενοι της εταιρείας ταχυμεταφορών δεν είναι εξουσιοδοτημένους να δέχονται για λογαριασμό του Προμηθευτή διαθήκες αποτυχίας, το οποίο σημαίνει τα εξής:
- η άρνηση / παράλειψη να λάβει, αντιστοίχως να ζητεί την αποστολή, ακόμα και αν συνοδεύονται από αίτηση για την άρνηση στον εργαζόμενο του courier δεν θα πρέπει να ληφθεί υπόψη από τον προμηθευτή μέχρι ο χρήστης να ενημερώνει η ίδια στον πάροχο για την απόφασή της να αποχωρήσει από τη σύμβαση’
- Η αποστολή προς τον προμηθευτή θα πρέπει να αντιμετωπίζεται από τον προμηθευτή ως δήλωση υπαναχώρησης, αν η αποστολή δεν συνοδεύεται από σαφή και κατηγορηματική δήλωση.
2. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο καταναλωτής πληρώνει το άμεσο κόστος της επιστροφής των αγαθών.
3. Κατά περίπτωση - τα εμπορεύματα που απαιτούν την εγκατάσταση από ένα πρόσωπο με τα απαραίτητα προσόντα.
 
Αρθ. 10  ΔΙΚΑΩΜΑ ΑΡΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ
Τυποποιημένο έντυπο για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης/ αρνησης της σύμβασης
(1) Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να καταγγείλει τη σύμβαση χωρίς μνεία λόγου, χωρίς αποζημίωση ή ποινή και χωρίς να πληρώνει όλα τα έξοδα, εκτός από το κόστος της επιστροφής των αγαθών.
(2) Η περίοδος καταγγελιας /αναμονής είναι 14 ημέρες από την ημερομηνία  κατά την οποία τίθεται σε κατοχή των εμπορευμάτων, ο καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος πλην του μεταφορέα και υποδειχθείς από τον καταναλωτή.
(3) Εάν ο χρήστης δεν προτιμά να αποσταλεί συμπληρωμένο τυποποιημένο έντυπο σύμφωνα με την προηγούμενο παράγραφο, μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, όπως να δηλώσε στον ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ διαφορετικά ξεκάθαρη απόφαση να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αυτό μπορεί να γίνει για παράδειγμα με τους ακόλουθους τρόπους:
- Αρχείο με το τυποποιημένο έντυπο είναι τυπωμένο, συμπληρώθηκε, με ηλεκτρονική σάρωση ένα νέο αρχείο και αυτό το νέο αρχείο με το συμπληρωμένο έντυπο αποστέλλεται στον πάροχο μέσω e-mail ως συνημμένο΄’
- Ένα γράμμα ή ε-mail /ηλεκτρονικού ταχυδρομείου/, οπου ο χρήστης αποσύρει με δικά του λόγια, αλλά και τόσο κατηγορηματικά δηλώνει την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.
 (4) Για την αποφυγή αμφιβολιών, η δήλωση υπαναχώρησης πρέπει να είναι σαφείς και πρέπει να χορηγείται μόνο στον πάροχο. Αυτό σημαίνει ότι το δικαίωμα της άρνησης δεν μπορεί να ασκηθεί με τους ακόλουθους τρόπους:
- Επιστροφή εμπορευμάτων στον Προμηθεύτη: Σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει σαφής δήλωση στον προμηθευτή,  δεν είναι σαφές αν πρόκειται για αποτυχία, αξίωση, ή η αποστολή δεν έχει φτάσει στη διεύθυνση που οφείλεται σε λάθος, λάθος επιστροφής (swap με μια άλλη παρτίδα είναι επρόκειτο για τον πάροχο) ή για άλλους λόγους. Η επιστροφή των εμπορευμάτων μπορεί να θεωρηθεί ασκήση στο δικαίωμα υπαναχώρησης μόνο όταν τα αγαθά συνοδεύεται από σαφή δήλωση  ότι ο καταναλωτής υπαναχωρήσει από τη σύμβαση’
- Άρνηση παραλαβής (στη διεύθυνση παράδοσης) ή κοιτάζοντας τις κατευθύνσεις με courier μέσα (για παράδοση σε γραφείο ταχυμεταφορών) αποστολή: Σύμφωνα με το άρθ. 52, παρ. 1 της ΣΕΣ, να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης που συμβαίνει να ενημερώνει τον έμπορο (στην περίπτωση του Προμηθευτή). Οι εργαζόμενοι της εταιρείας ταχυμεταφορών δεν είναι υπάλληλοι του προμηθευτή και, σε τρίτους (δεδομένης της εταιρείας courier) και δεν εγκρίνονται από τον προμηθευτή, είτε ρητά είτε σιωπηρά, να αποδεχθούν εκ μέρους των αιτήσεων για την απόσυρση συμβάσαεων , στις οποίες  κάνουν παράδοση. Η άρνηση να λαμβάνει, αντίστοιχα επιδιώξει αποστολή είναι νόμιμη μόνο αν ο χρήστης προηγουμένως ενημερωθεί δεόντως τον ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ ότι παραιτείται από τη σύμβαση.
(5) Σύμφωνα με το άρθ. 52, παρ. 5 του CPA, το βάρος της απόδειξης της άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης φοριέται από τον χρήστη. Για την αποφυγή αμφιβολίας, ο χρήστης πρέπει να αποδείξει ότι έχει ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης σε εύθετο χρόνο και ότι ήταν κατά την περίοδο 14 ημερών. Παρά το γεγονός ότι ο χρήστης έχει το δικαίωμα να δηλώσει την άρνησή του προφορικά, προς το συμφέρον του, με σκοπό επαληθεύσιμες, επιλέξτε ένα σταθερό μέσο για την έκφραση της άρνησης, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

Αρθ. 11. ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΑΡΝΗΣΗΣ
(1) Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης τερματίζει τις υποχρεώσεις των συμβαλλόμενων μερών για την εκτέλεση της σύμβασης ή εφόσον ο καταναλωτής έχει κάνει μια πρόταση - να συνάψουν τη σύμβαση.
(2) Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, ο προμηθεύτης – προμηθευτης θα επιστρέψει όλα τα ποσά που έλαβε από τον καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής (εξαιρουμένων των πρόσθετων δαπανών που συνδέονται με την επιλεγμένη από τον χρήστη τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυπική παράδοση, κατά την έννοια του άρθ. 10, παρ. 4 των παρόντων όρων και προϋποθέσεων που προσφέρει courier) χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση όχι αργότερα από 14 ημέρες από την ημερομηνία κατά την οποία ο καταναλωτής ενημερώνεται τον πάροχο για τους απόφαση να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Ο Προμηθεύτης θα εκτελέσει την αποκατάσταση χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής που χρησιμοποιούνται από το χρήστη κατά την αρχική συναλλαγή, εκτός και αν ο χρήστης συμφωνεί ρητά σε άλλως’ Σε κάθε περίπτωση, αυτή η ανάκαμψη δεν θα συνεπάγεται κόστος για τον καταναλωτή. Εάν ο χρήστης έχει χρησιμοποιήσει το κουπόνι να διατάξει την ανάκτηση της αξίας του κουπονιού θα λάβει επίσης τη μορφή κουπονιών.
(3) Ο προμηθεύτης  μπορεί να καθυστερήσει την ανάκαμψη των πληρωμών κάτω από το par. 2 για να λαμβάνει πίσω τα αγαθά ή μέχρι ο χρήστης να προσκομίσει την απόδειξη ότι έχει στείλει πίσω τα αγαθά, ανάλογα με το ποιο από τα δύο γεγονότα συνέβησε νωρίτερα.
(4) Ο χρήστης πρέπει να στείλει πίσω η να επιστρέψει τα αγαθά  του προμηθεύτη στη διεύθυνση  που αναφέρεται στο άρθρο. 21, παρ. 3 του παρόντος, ή - ως μια φθηνότερη επιλογή - στο γραφείο της εταιρείας ταχυμεταφορών "Econt Express" Ltd.  χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και, σε κάθε περίπτωση, οχι  το αργότερο 14 ημέρες μετά την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής ενημερώνεται τον πάροχο για παραίτηση από την παρούσα σύμβαση.
(5) Η περίοδος του προηγούμενου παραγράφου πληρείται, αν ο καταναλωτής στέλνει πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της προθεσμίας των 14 ημερών.
(6) Ο καταναλωτής πληρώνει το άμεσο κόστος της επιστροφής των αγαθών.
(7) Ο χρήστης είναι υπεύθυνος μόνο για τη μείωση της αξίας των εμπορευμάτων λόγω δοκιμή τους, άλλους ό, τι είναι αναγκαίο να καθοριστεί τη φύση τους, τα χαρακτηριστικά και την καλή απόδοση.

Αρθ. 12.  ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΡΝΗΣΗΣ

Ο ΧΡΗΣΤΗΣ δεν έχει δικαίωμα σε παραίτηση από αυτούς τους Όρους, στις ακόλουθες περιπτώσεις:
- για προμήθεια προϊόντων των οποίων η τιμή εξαρτάται από τις διακυμάνσεις της χρηματαγοράς, που δεν μπορεί να ελεγχθεί από τον προμηθευτή και η οποία μπορεί να συμβεί κατά τη διάρκεια της περιόδου άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης’
- για προμήθεια/ παράδοση των εμπορευμάτων, προσαρμοσμένα στον χρήστη ή ανάλογα με τις ανάγκες του΄
 - γιά παράδοση των εμπορευμάτων τα οποία από τη φύση τους μπορούν να αλλοιωθούν ή να έχουν μικρή διάρκεια ζωής’
- για την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών, τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση και δεν μπορεί να επιστραφεί για λόγους υγιεινής ή προστασίας της υγείας. Στην κατηγορία αυτή περιλαμβάνονται όλα τα προϊόντα που προέρχονται από φυσική τρίχα/μαλλιά, τα οποία παραδίδονται στον πελάτη σφραγισμένα με προστατευτικό χαρτί και σφραγίδα της  εταιρείας  αυτοκόλλητα στο αυτοκόλλητο στεγανοποίησης. Τα προϊόντα αυτά δεν μπορούν να επιστραφούν, όταν το προστατευτικό αυτοκόλλητο είναι τυπωμένο ή την ακεραιότητα του έχει παραβιαστεί!
- για την προμήθεια των εμπορευμάτων τα οποία αφού έχουν παραδοθεί και από την ίδια τη φύση τους έχουν αναμειχθεί με άλλα αγαθά που δεν μπορούν να διαχωριστούν’
- Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις που απαριθμούνται στο άρθρο. 57 της CPA.

ΝΟΜΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ

Αρθ. 13. Εύρος της Εγγύησης
1. Η εγγύηση που περιγράφεται σε αυτή την ενότητα ισχύει εάν ο χρήστης είναι καταναλωτής, σύμφωνα με την § 13, παρ. 1 του νόμου περί προστασίας των καταναλωτών και με την επιφύλαξη της σύμβασης πώλησης είναι ένα καταναλωτικό προϊόν, κατά την έννοια του άρθ. 104, παρ. 3 της CPA.
2. Στις περιπτώσεις κάτω από το par. 1, ο προμηθευτής είναι υποχρεωμένος να παραδώσει τα εμπορεύματα στον καταναλωτή που συμμορφώνεται με τη σύμβαση.
3. Ο προμηθευτής είναι υπεύθυνος για κάθε έλλειψη συμμόρφωσης των καταναλωτικών αγαθών με τη σύμβαση που υπάρχει στην παροχή αγαθών και εκδηλώσεων δύο χρόνια μετά την παράδοσή του, ακόμη και αν δεν γνώριζε την διαφορά.
4. Για να είναι σύμφωνη με τη σύμβαση, τα καταναλωτικά αγαθά πρέπει:
5. να διαθέτουν τα χαρακτηριστικά που ορίζονται από τα συμβαλλόμενα μέρη και να είναι κατάλληλα για την κανονική χρήση, τα οποία εξυπηρετούν τα καταναλωτικά αγαθά του ιδίου τύπου’
6. να συμβαδίζει με την περιγραφή που δόθηκε από τον πάροχο ως δείγμα ή υπόδειγμα’
7. να είναι κατάλληλα για ειδική χρήση, επιθυμητή από τον χρήστη, με την προϋπόθεση ότι θα ειδοποιήσει την απαίτησή του για τη σύναψη της σύμβασης και γίνεται αποδεκτό από τον προμηθευτή’

8. να έχει τις συνήθεις ιδιότητες και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων του ιδίου τύπου που ο χρήστης μπορεί ευλόγως να αναμένει, λόγω της φύσης των καταναλωτικών αγαθών και δημόσιες δηλώσεις σχετικά με τα ειδικά χαρακτηριστικά του γίνεται από τον προμηθευτή, τον κατασκευαστή ή τον αντιπρόσωπό του που περιέχονται στη διαφήμιση ή η σήμανση των καταναλωτικών αγαθών.
9.  ο Προμηθεύτης δεν δεσμεύεται από δημόσιες δηλώσεις του προηγούμενου παραγράφου, αν αποδεικνύει ότι:
10. Δεν γνώριζε και δεν μπορούσε να γνωρίζει σχετικά με δημόσιες δηλώσεις ή
11. Οι δημόσιες δηλώσεις διορθωθν καί κατά τη στιγμή της σύναψης της σύμβασης, ή
12. Η απόφαση του καταναλωτή να αγοράζει τα καταναλωτικά αγαθά δεν επηρεάστηκε από τις δημόσιες δηλώσεις.
(1) Οποιαδήποτε ασυμφωνία των καταναλωτικών αγαθών με τη σύμβαση πώλησης, η οποία λαμβάνει χώρα εντός έξι μηνών μετά την παράδοση των εμπορευμάτων, πιστεύεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση, εκτός εάν αποδειχθεί ότι η έλλειψη συμμόρφωσης οφείλεται στη φύση των εμπορευμάτων ή η φύση της ασυνέπειας.
(2) ο χρήστης δεν μπορεί να αμφισβητήσει τη συμμόρφωση των καταναλωτικών αγαθών με τη σύμβαση για την πώληση του όταν:
13. στη σύναψη της σύμβασης γνώριζε ή δεν μπορούσε να αγνοεί τη διαφορά’
14. Η διαφορά οφείλεται στα υλικά που παρέχονται από το χρήστη.
(1) Ο Προμηθεύτης  είναι υπεύθυνος για τη συμμόρφωση των καταναλωτικών αγαθών με τη σύμβαση πώλησης λόγω ακατάλληλης συναρμολόγησης ή εγκατάστασης του προϊόντος, εφόσον η σύμβαση προβλέπει την εγκατάσταση ή την εγκατάστασή του να εκτελούνται από τον προμηθευτή ή με  υποχρέωση του.
(2) Ο Προμηθεύτης  είναι υπεύθυνος για τη συμμόρφωση των καταναλωτικών αγαθών με τη σύμβαση πώλησης και όταν το προϊόν έχει εγκατασταθεί ή να εγκατασταθεί από το χρήστη, αλλά η διαφορά οφείλεται σε κακή οδηγίες για τη συναρμολόγηση ή την εγκατάσταση.

Αρθ. 14. Το δικαίωμα του καταναλωτή σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των αγαθών με τη σύμβαση
1. σε ασυνέπεια των καταναλωτικών αγαθών με τη σύμβαση πώλησης, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία, ζητώντας από τον προμηθεύτη να κάνει το προϊόν σύμφωνα με τη σύμβαση. Στην περίπτωση αυτή ο χρήστης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στην επισκευή του προϊόντος ή την αντικατάστασή του με ένα νέο, εκτός αν αυτό είναι αδύνατο ή ο τρόπος επιλέξης  αποζημιώσεων του είναι δυσανάλογο σε σχέση με το άλλο.
2. Πιστεύεται ότι η αποζημείωση του  χρήστη   είναι δυσανάλογη εάν η χρήση του συνεπάγεται έξοδα  για τον Προμηθεύτη, σε σύγκριση με την άλλη αποζημείωση, είναι παράλογα, λαμβάνοντας υπόψη:

3. την αξία των καταναλωτικών αγαθών, εάν δεν υπήρχε έλλειψη συμμόρφωσης’
4. τη σημασία της μη συμμόρφωσης’
5. την ικανότητα να προσφέρει στον καταναλωτή μια άλλη λύση, η οποία δεν συνδέεται με σημαντική ενόχληση για τον ίδιο.
6. Σε περίπτωση που τα καταναλωτικά αγαθά δεν είναι σύμφωνα με τη σύμβαση πώλησης εμπορευμάτων, ο προμηθευτής είναι υποχρεωμένος να τα συμμορφωθεί με τη σύμβαση.
7. Φέρνοντας τα καταναλωτικά αγαθά, σύμφωνα με τη σύμβαση. πρέπει να γίνεται εντός προθεσμίας ενός μηνός από την κατάθεση της αίτησης από τον χρήστη. Μετά την προθεσμία αυτή, ο Χρήστης έχει δικαίωμα να καταγγείλει τη σύμβαση και να επιστραφεί το ποσό που καταβλήθηκε ή να ζητήσει μείωση της τιμής των καταναλωτικών αγαθών κάτω από το par. 7 του παρόντος άρθρου.
8. Η ευθυγράμμιση των καταναλωτικών αγαθών, σύμφωνα με τη σύμβαση πώλησης είναι δωρεάν για τον χρήστη. Δεν χρωστά τα έξοδα για την αποστολή των καταναλωτικών αγαθών ή υλικών και εργασίας που συνδέονται με την επισκευή τους και δεν πρέπει να υποφέρει σημαντική ενόχληση.
9. Ο ΧΡΗΣΤΗΣ μπορεί να ζητήσει αποζημίωση για τη ζημία που οφείλεται στην αναντιστοιχία.
10. Σε περίπτωση ασυνέπειας των καταναλωτικών αγαθών με τη σύμβαση πώλησης και όταν ο χρήστης δεν είναι ικανοποιημένος με την ανάλυση της απαίτησης, έχει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ μία από τις ακόλουθες επιλογές:
(1). ακύρωση της σύμβασης και την ανάκτηση του ποσού που καταβλήθηκε’
(2). τη μείωση της τιμής.
11. Ο χρήστης δεν μπορεί να διεκδικήσει την επιστροφή ή μειώση της τιμής των αγαθών, όταν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να πραγματοποιήσει την ανταλλαγή των καταναλωτικών αγαθών με νέο ή επισκευασμένο εμπορευμα, εντός ενός μηνός από την υποβολή της αίτησης από το χρήστη.
12. Ο προμηθεύτης υποχρεούται να ικανοποιήσει το αίτημα για τερματισμό της σύμβασης και να ανακτήσει το ποσό που καταβάλλεται από τον καταναλωτή, όταν μετά την πλήρωση τρεις καταγγελίες του χρήστη μέσα από την επισκευή των ίδιων αγαθών εντός της περιόδου εγγύησης δυνάμει του άρθρου. 28 των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων, υπάρχει μια επακόλουθη εμφάνιση της μη συμμόρφωσης των αγαθών με τη σύμβαση πώλησης.
13. Ο χρήστης δεν μπορεί να διεκδικήσει για την καταγγελία της σύμβασης, εάν η μη συμμόρφωση των καταναλωτικών αγαθών με τη σύμβαση είναι αμελητέα.
(1) Κάθε συμφωνία ή σύμβαση που συνάπτεται μεταξύ του καταναλωτή και του προμηθευτή πριν από την έλευση της μη συμμόρφωσης των καταναλωτικών αγαθών με τη σύμβαση πώλησης, οι οποίες περιορίζουν ή αποκλείουν την ευθύνη του προμηθευτή στο πλαίσιο του παρόντος άρθρου είναι άκυρη.
(2) Κάθε συμφωνία, με την οποία ο ΧΡΗΣΤΗΣ δηλωνει ότι γνωρίζει την έλλειψη συμμόρφωσης των καταναλωτικών αγαθών με τη σύμβαση πώλησης πριν από τη σύναψή της, η οποία δεν αναφέρει το είδος της ασυνέπειας, είναι άκυρη.


Αρθ. 15. Υποβολή της αξίωσης/απαίτησης

1. Κατά την υποβολή απαίτησης ο καταναλωτής οφείλει να εφαρμόσει τα έγγραφα επί των οποίων στηρίζεται ο ισχυρισμός:
2. απόδειξη ή τιμολόγιο’
3. Τα πρακτικά, πράξεις ή άλλα έγγραφα που πιστοποιούν τη συμμόρφωση των αγαθών ή παροχής υπηρεσιών’
4. άλλα έγγραφα που αποδεικνύουν τον ισχυρισμό σχετικά με τους λόγους και το ποσό.

σημαντικό:
Μετά την αγορά προϊόντων από τα φυσικά μαλλιά ο πελάτης αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη για την κατάσταση του προϊόντος για τη μεταχείρηση της, αποθήκευση, χρήση και οι τυχόν μετέπειτα αποτελέσματα σχετικά με το καθεστώς και να αλλάξει την κατάσταση του προϊόντος! Η αλλαγή του καθεστώτος των προϊόντων που προέρχονται από φυσική τρίχα (εμπλοκή, εγκαύματα, ανθοφορία, δακρύρροια, απαλλαγή, η αποτυχία να λάβει το επιθυμητό χρώμα στη ζωγραφική, τη ζωγραφική και τις συνέπειες της άλλης επεξεργασίας ...) δεν θεωρείται ελάττωμα του προϊόντος, και ο έμπορος δεν είναι υπεύθυνος για αυτά. Όλες αυτές οι συνθήκες (εμπλοκή, εγκαύματα, ανθοφορία, δακρύρροια, απαλλαγή, η αποτυχία να λάβει το επιθυμητό χρώμα στη ζωγραφική, τη ζωγραφική και τις συνέπειες της άλλης θεραπείας ...) θεωρούνται φυσιολογικές ιδιότητες των ανθρώπινων μαλλιών που να συμβεί από λανθασμένη: την επεξεργασία, την αποθήκευση, τη φροντίδα, συντήρηση, χρήση της υψηλής θερμοκρασίας και για άλλους λόγους και δεν θεωρούνται ελάττωμα του προϊόντος! Λόγω λόγους υγιεινής και ασφάλειας των προϊόντων Natural Hair δεν υπόκεινται σε ανταλλαγή και να επιστρέψουν μετά την αποσφράγηση τους !!

Αρθ. 16. Καταγραφή και διαχείριση των καταγγελιών
(1) ο προμηθευτής είναι υποχρεωμένος να αποδεχθεί το αίτημα/αξίοση, αν ασκήθηκε εμπρόθεσμα.
(2) ο προμηθευτής διατηρεί ένα μητρώο των καταγγελιών που υποβάλλονται πριν από αυτόν.
(3) Η κατάθεση των καταγγελιών  δεν αποκλείει μια αξίωση.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
Αρθ. 17. Μέτρα για την προστασία των προσωπικών δεδομένων
(1) Ο προμηθεύτης λαμβάνει μέτρα για την προστασία των ιδιοτικών στοιχείων  του χρήστη, σύμφωνα με το Νόμο για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων.
(2) Για λόγους ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων των χρηστών, ο προμηθευτής θα στείλει τα δεδομένα μόνο στη  βασική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επικοινωνίας του χρήστη, κατά την έννοια του άρθ. 13 των παρόντων Όρων.

(3) Σε οποιαδήποτε στιγμή, ο προμηθεύτης μπορεί να απαιτεί από το χρήστη να προσδιορίσει τον εαυτό του και να ελέγξει τη γνησιότητα συνθήκων και των προσωπικών δεδομένων, οποιαδήποτε διαφημιζόμενα κατά τη διάρκεια εγγραφής.
(4) Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο ΧΡΗΣΤΗΣ χάσει ή ξεχάσει το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης  ο ΠΑΡΟΧΟΣ, κατόπιν αιτήματος του ΧΡΗΣΤΗ ισχύει ανακοίνωσμένη "Διαδικασία χαμένων ή ξεχαστών ονόματων χρηστών και κωδικων πρόσβασης" που διατίθεται στο Διαδίκτυο στη διεύθυνση http://europehairs.com

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ

Αρθ. 18. Απαίτηση της πλειοψηφίας
Ο Προμηθεύθτης  δέχεται παραγγελίες μόνο από άτομα ενήλικες - ηλικίας 18 ετών. Κατά την παραγγελία μέσω τηλεφώνου Ο Προμηθεύθτης  ζητήσει ρητά από τον πελάτη για την ηλικία του και στην υποψία πλειοψηφίας  του, αρνείται την αποδοχή παραγγελιών από το εν λόγω άτομο.

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΩΝ
Αρθ. 19. Γενικές Διατάξεις
(1) Οι παρόντες όροι και προϋποθέσεις μπορούν να τροποποιούνται από τον προμηθευτή σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
(2) Οι τροποποιήσεις τίθενται σε ισχύ αμέσως με τη δημοσίευση στην ιστοσελίδα κατάστηματος.
(3) Για τις συμβάσεις που αφορούν το χρήστη , κάθε  αλλαγή σ’αυτούς τους Όρους και Προϋποθέσεις γίνεται κατα την τάξη του αρυ. 147b της CPA.
(4)  Ο Προμηθεύθτης  ενημερώνει το χρήστη για τυχόν αλλαγές σε αυτούς τους Όρους σχετικά με τη σύμβαση εντός 7 ημερών από την επέλευση του γεγονότος αυτού από τα κύρια διεύθυνση επικοινωνίας του ή άλλα κατάλληλα μέσα.
(5) Σε περίπτωση που διαφωνεί με τις τροποποιήσεις των Όρων και Προϋποθέσεων, ο χρήστης μπορεί να αποχωρήσει από την ήδη συναφθεί αλλά ανεκπλήρωτη εξ ολοκλήρου από τα δύο μέρη, χωρίς να δώσει οποιοδήποτε λόγο και χωρίς αποζημίωση ή ποινή ή να συνεχίσει να εκπληρώνει την υπάρχουσα πριν από την τροποποίηση GTC.
(6) Ο Χρήστης οφείλει να ασκήσει το δικαίωμά του σύμφωνα με το προηγούμενο παράγραφο, με την αποστολή γραπτής ειδοποίησης προς τον προμηθευτη εντός ενός μηνός από την παραλαβή της κοινοποίησης.
(7) Αλλαγές στους Όρους και Προϋποθέσεις δεσμευουν τον ΧΡΗΣΤΗ στην σύμβαση όταν είχε ενημερωθεί για αυτούς και δεν έχει ασκήσει το δικαίωμά του.

(8) Ο προμηθεύτης καταρτίζει το γεγονός της κοινοποίησης από το χρήστη  για να αλλάξει τους Όρους και Προϋποθέσεις.

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΟΡΟΥΣ
Αρθ. 20. Συνέπειες της ακυρότητας των επιμέρων ρήτρων
Η ενδεχόμενη ακυρότητα οποιασδήποτε διάταξης των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων δεν θα ακυρώσει το σύνολο της σύμβασης.
Αρθ. 21 Ανάλυση διαφορών
Όλες οι διαφορές μεταξύ των μερών με την παρούσα σύμβαση θα επιλύονται από το αρμόδιο δικαστήριο ή δημόσια αρχή.
Αρθ. 22. Έναρξη ισχύος


Οι παρόντες όροι και προϋποθέσεις θα τεθεί σε ισχύ την 25.01.2016